Saturday, June 4, 2011

More Tales of the City - Armistead Maupin

  • English
  • June 3-4
  • 288 pages
  • Dansk titel: Ikke oversat (?)
Jeg havde selvfølgelig knap sluppet 28 Barbary Lane Vol. #1 før jeg greb nummer to; og stemningen og spændingen var intakt! Den blev slugt på en aften og en dag!

Mary-Ann er stadig i huset, og hun er ved at lære hvordan hun skal falde på plads i gay SF; samtidig bliver hun gode venner med bøssen Michael, og de tager sammen på et cruise til Mexico. Hun møder måske sit livs kærlighed, men han lider af amnesi - og der er dybe hemmeligheder i hans fortid, som hun må afdække,

Mona tager afsted i protest, da de andre tager på cruise; hun ender på et bordel i den amerikanske udørken; og der sker flere ting end hun lige havde forventet. Mrs. Madfrigal har pudsigt nok været i Danmark for en operation, som jeg ikke vil løfte sløret for her!

Nummer to er som sagt endnu mere højspændt end den første i serien; og jeg har ikke flere liggende hjemme.

Hvordan skal jeg nu vide, hvad der sker med DeDe, D'Or, Michael the Mouse, Mona...og alle de andre; det er virkelig bedre end en god tv-serie (som jeg aldrig ville have set)!

Jeg er beboer i 28 Barbary Lane, og nu vil jeg følge vennerne hjem!

No comments: